تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
چگونه نویسندگان جنایی می‌توانند در مورد رویه پلیس تحقیق کنند

چگونه نویسندگان جنایی می‌توانند در مورد رویه پلیس تحقیق کنند

چه شما در زمینه جنایی نویسنده ماهری باشید یا جویای یادگیری، باید بدانید چگونه در مورد فرایندهای کاری پلیس تحقیق کنید. شاید شما در خانواده یا دوستان خود پلیس داشته باشید یا شاید هم به اندازه کافی پایتان به ایستگاه پلیس باز شده که بدانید چگونه باید بنویسید. در این مقاله به شما نشان می‌دهیم برای تحقیقات پلیسی چه کارهایی باید انجام دهید

تلویزیون ببینید

ممکن است برای یک نویسنده عجیب باشد که به او بگویند تلویزیون ببیند. امروزه اطلاعات زیادی در مورد فرایند کاری پلیس در تلویزیون نمایش داده می‌شود. تلویزیون نباید تنها منبع اطلاعات شما باشد، اما این در مورد هر رسانه تحقیقاتی صادق است

داستان بخوانید

رمانهای پلیسی نسبت به فیلمهای تلویزیونی دقیقترند. شما در حال حاضر به طور گسترده در ژانر پلیسی (و خارج از آن) مطالعه کرده‌اید، بنابراین از آنچه یاد می‌گیرید برای الهام بخشیدن استفاده کنید، نه اینکه به اطلاعات نوشته خود اضافه کنید. نویسندگانی مانند پیتر جیمز و وال مک‌درمید به دلیل دقت خود در مورد رویه‌های پلیسی  معروف هستند و با داشتن بیش از پنجاه کتاب مدتی شما را مشغول می‌کنند.

کتابهای مستند بخوانید

کتاب راهنمای جنایی نویسندگان در زمینه رویه‌های پلیسی مایکل اوبیرن به‌روزرسانی شده در سال 2015، ارزش سرمایه‌گذاری دارد. از جمله منابع مطالعاتی پلیسها برای آزمونها، کتابچه راهنمای پلیس بلک استونز است.

از اینترنت استفاده کنید

هیچ بهانه‌ای برای عدم دقت در هنگام مراجعه به قانون و جرایم کیفری وجود ندارد: همه چیز در اینترنت برای شما موجود است. صفحات راهنمای حقوقی سرویس دادستانی، همه قوانین را فهرست می‌کنند – از سوء استفاده از فرآیند پلیسی گرفته تا مجرمان جوان و غیره. پلیسهای مشاور همچنین طیف وسیعی از منابع مفید را ارائه می‌دهند.

با دوستتان مشورت کنید

پس شما افسر پلیسی در خانواده خود ندارید که بتوانید تماس بگیرید و سوال بپرسید؟ در فیس بوک با افراد پلیس گفتگو کنید، با همسایه‌ها صحبت کنید، به احتمال زیاد کسی در اطراف شما هست که یک افسر پلیس را بشناسد. برای یک نویسنده جنایی، هیچ چیز بهتر از داشتن یک افسر پلیس در کنار خود نیست.

از پلیس سوال کنید

اگر واقعا نمی‌توانید کسی را پیدا کنید، وقت آن است که شجاع باشید. به ایستگاه پلیس محله خود بروید یا به کتابخانه بروید و ببینید آیا میتوانید با نویسنده کتابهای جنایی صحبت کنید. بیشتر پلیسها از اینکه دقت عمل خود را در فرایندهای پلیسی نشان دهند از صحبت کردن در مورد آنها با شما لذت می‌برند. اگر سر پلیس شلوغ است به او پیشنهاد بدهید همراهش موتورسواری کنید. چند ساعتی را در کنار یک پلیس سپری کردن بهترین وسیله برای گرفتن فرهنگ آنها و دریافت چند توصیه تحقیقاتی در این زمینه است

پلیس را دنبال کنید

منظورمان این نیست که دنبال پلیس به داخل پاسگاه راه بفتید. مگر آنکه بخواهید داخل سلولهای بازداشتگاه را ببینید. پلیسهای زیادی امروزه در توییتر هستند و بسیاری از آنها وبلاگ نویسی می‌کنند. کمی در صفحات اجتماعی بچرخید، و کتابهایی که خوشتان می‌آید نشانگذاری کنید. در مورد نحوه کار پلیس، احساساتی که در طول روز تجربه می‌کنند، پرونده‌هایی که روی آن کار می‌کنند و فشاری که با آن روبه رو هستند تحقیق کنید. 

یک فرد حرفه‌ای را استخدام کنید

مشاوره دادن به نویسندگان کتاب‌های جنایی و درام‌های تلویزیونی برای بسیاری از افسران پلیس بازنشسته یک حاشیه کاری سودآور است، اما بیشتر نویسندگان بودجه‌ای به اندازه بی‌بی‌سی ندارند. اکثر افسران پلیس خوشحال هستند که تخصص خود را به صورت رایگان ارائه می‌کنند، اما اگر احساس می‌کنید به کمک بیشتری نیاز دارید، تحقیقات خود را انجام دهید (بله، باید در مورد افسر پلیس تحقیق کنید و یک فرد حرفه‌ای را در این زمینه استخدام کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping