تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
چند شیوه برای خلق تجربه نوشتن در کافی شاپ از منزل

چند شیوه برای خلق تجربه نوشتن در کافی شاپ از منزل

به همراه یکی از دوستان خود( به شکل مجازی)  بنویسید

اگر چیزی که در مورد جلسات نویسندگی خود در کافی شاپ دلتنگش هستید همنشینی با دوستان‌تان است، بهتر است با آنها جلساتی را در خانه خود ترتیب دهید.  لازم نیست جلسه‌تان رسمی باشد: تاریخ و ساعت مشخصی را معین کنید و همگی در آن زمان وارد یکی از پلتفرمهای ویدیو کنفرانس شوید. چند دقیقه ابتدایی با یکدیگر سلام و احوال پرسی کنید و سی تا چهل و پنج دقیقه بعدی را صرف نوشتن کنید. در حین نوشتن میکروفون خود را قطع کنید تا صدای تایپ کردن یا خوراکی خوردن دیگران حواس شما را پرت نکند . میزان پیشرفت خود را در انتها با دیگران به اشتراک گذاشته و تاریخ جلسه بعد را معلوم کنید.

از خودتان پذیرایی کنید 

آیا دلتان برای نوشیدنی‌های خوشمزه و شیرینی‌های گرم کافی شاپ تنگ شده است؟ آنها را در خانه درست کنید و در حین نوشتن از آنها لذت ببرید. میتوانید با موادی که در خانه دارید یک لاته خوشمزه تهیه کنید یا شیرینی مورد علاقه‌تان را از قبل از شیرینی فروشی محل تهیه و در زمان نوشتن گرم کنید.

در یک مکان مشخص آداب نوشتن را به جای آورید

یکی از دلایلی که برای نوشتن به کافی شاپ می‌روید برای تغییر مکان نوشتن است. شما دیگر از نشستن پشت میز خود خسته شده‌اید و نمیتوانید روی همان میزی که غذا می‌خورید داستان بنویسید . مکانهایی را در خانه خود که مناسب نوشتن است در نظر بگیرید . حتی یک جفت بالش که در گوشه نشیمن روی هم گذاشته شده‌اند میتوانند بهتر از صندلی میز کارتان باشند .

بیرون از خانه کار کنید 

چطور است وقتی هوا خوب است برای نوشتن بیرون از خانه بروید؟ روی چمنها بنشینید و زیرانداز خود را پهن کنید یا اینکه روی میز و صندلی بنشینید. هوای تازه و صدای طبیعت شما را بر کارتان متمرکز نگه می‌دارد .

با کافی شاپ مورد علاقه خود هماهنگ کنید

بسیاری از کافی شاپ‌هایی که بعد از پاندمی کرونا بازگشایی شده‌اند هنوز نتوانسته‌اند خدمات درون سالن را ارائه دهند . میتوانید سری به آنها بزنید و ببینید چه چیز تازه‌ای در منوی خود گذاشته‌اند. البته که باید از قوانین شهر و کافی شاپ خود اطاعت کنید. اما اگر واقعا دلتان برای صحنه کافی شاپ تنگ شده است، نشستن بر روی صندلی‌ای در خیابان میتواند میل شما برای خوردن قهوه و برقراری روابط اجتماعی با دیگران را هم زمان برطرف کند

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping