تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
چرا باید نقل قول‌های انگیزشی بخوانید

چرا باید نقل قول‌های انگیزشی بخوانید

آیا نقل قول‌های انگیزشی می‌خوانید؟ خیلی‌ها این کار را می‌کنند، اما چرا؟ نقل قول‌ها جملاتی کوتاه هستند که بیان کننده‌ی حکمت بوده و انگیزه، آرزو و شادی را در مردم بیدار می‌کنند. خواندن آنها به مثابه خوردن شکلات یا یک تکه کیک است، اما چرا باید نقل قول‌های انگیزشی خواند؟

نقل قول‌های انگیزشی انگیزه بخش بوده و ترغیب کننده‌اند

 نقل قول‌ها چنین قدرتی دارند. هر زمان که حس و حال خوبی ندارید، ناراحتید یا بی‌انگیزه شده‌اید کافی است که چند مورد از این نقل قول‌ها را به دقت بخوانید تا شاهد این باشید که چطور حال و هوایتان عوض می‌شود. نقل قول‌های انگیزشی به ما انرژی داده و باعث می‌شوند دست به کار شویم. زمانی که به یک هل کوچک برای دست به کار شدن احتیاج دارید، نقل قول‌های انگیزشی می‌توانند کمک بزرگی باشند. در چنین زمان‌هایی بسیار خوب است تا کلمات افرادی که در زندگی‌شان به چیزهای بزرگی رسیده‌اند را بخوانید. جملات انگیزه بخش آنها را خوانده و بگذارید در روح و روان‌تان جاری شوند.

نقل قول‌های انگیزشی به شما بینش‌های جدیدی می‌بخشند

 بسیاری از نقل قول‌ها حاوی بینش و حکمتی هستند که در چند کلمه خلاصه شده‌است. اگر چند بار نقل قول را بخوانید و روی کلمات تمرکز کنید، اغلب به حکمت و بینشی که در زندگی‌ به کارتان می‌آید می‌رسید.

نقل قول‌های انگیزشی امیدبخش هستند

 مزیت دیگر خواندن این نقل قول‌ها امید است. وقتی در شرایط سختی هستید و نمی‌دانید باید چکار کنید، یا وقت‌هایی که ناراحت هستید، نقل قول‌ها به مانند پرتوهای نوری هستند که بر زندگی‌تان تابیده و تاریکی را از بین می‌برند.

نقل قول‌های انگیزشی نور و شادی به زندگی‌تان می‌آورند

 یک نقل قول انگیزشی این قدرت را دارد تا شادی را در ما بیدار کرده و روزمان را نورانی کند. فکر خوبی است که چند مورد از آنها را صبح بعد از بیدار شدن و دوباره بعد از تمام شدن کارتان بخوانید. اغلب اوقات این جملات همراه شما مانده و بر نحوه‌ی تفکر، عمل و واکنش‌ نشان دادن‌تان اثر می‌گذارند.

نقل قول‌های انگیزشی آموزش دهنده هستند

 هنگام خواندن نقل قول اگر به کلمات توجه داشته باشید، پیام و مشورت خوبی از آن دریافت می‌کنید که می‌توانید در زندگی‌تان پیاده کنید.

نقل قول‌های انگیزشی ذهن‌تان را باز می‌کنند تا به زندگی از دیدی گسترده‌تر نگاه کنید

 نقل قول‌ها اغلب چشم و ذهن را باز می‌کنند تا حقیقت را درک کرده و متوجه چیزهایی که ممکن بود نشوید، بشوید. آنها به شما اجازه می‌دهند تا از دیدی گسترده‌تر و تازه به زندگی نگاه بیندازید و آگاهی ذهنی را افزایش می‌دهند.

نقل قول‌های انگیزشی خلق و خویتان را عوض می‌کنند

 خواندن نقل قول باعث می‌شود حس بهتری داشته و خلق و خویتان تغییر کند. مثل نوشیدن چیزی است که روحیه‌تان را تقویت می‌کند. به خاطر همین است که خوب است چند مورد از این نقل قول‌ها را همراه خود داشته باشید تا هر زمان که لازم شد به مطالعه‌شان بپردازید.

نقل قول‌های انگیزشی الهام بخش تفکر مثبت و انجام اقدامات مثبت خواهند بود

 نقل قول‌های خوب باعث می‌شوند حس مثبتی داشته و خوشبین و با انرژی شده و آماده‌ی رسیدن به اهداف و تلاش کردن شوید. تاثیرشان ممکن است مدتی کوتاه یا طولانی‌تر پابرجا باشد. برای به عادت تبدیل کردن این نگرش، باید سعی کنید هر روز نقل قول بخوانید.

خواندن نقل قول‌های انگیزشی کاری ندارد. مطالعه‌ی آنها جالب و سرگرم کننده بوده، کاری نداشته و غالبا پیش از چند لحظه زمان نمی‌برد.

امروز کاری می‌کنم که دیگران نمی‌کنند، تا فردا بتوانم به چیزی برسم که دیگران نمی‌توانند.

 Jerry Rice

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

1

جمع جزء: 71,100 تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب