تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
بایدها و نبایدهای واگذاری وظیفه نوشتن محتوا

بایدها و نبایدهای واگذاری وظیفه نوشتن محتوا

واگذاری وظیفه از جمله کلمات کلیدی کارآفرینی است که یا به فرد در انجام وظایف به شکل سیستماتیک کمک کرده یا کل جریان کاری را بر هم می‌ریزد. واگذاری وظیفه برای افرادی که به این هنر تسلط یافته‌اند، معجزه می‌کند. اما افرادی که آن را تجربه نکرده‌اند از امتحان کردن آن واهمه دارند. در حالی که واگذاری کار مناسب به فرد مناسب می‌تواند در زمان صرفه جویی و به مدیریت آسان کار روزانه کمک کند، یک تصمیم اشتباه می‌تواند منجر به اتلاف کامل زمان، منابع و انرژی شود. یک مدیر خوب می‌داند که تفویض اختیار راه رسیدن به نتیجه از طریق دیگران است.» در واقع، تفویض کارها در زمینه نوشتن محتوا می‌تواند روحیه و اشتیاق نویسنده را تا حد زیادی افزایش دهد.  تفویض اختیار مهارتی نیست که به طور طبیعی برای همه ایجاد شود. در حالی که برخی می‌ترسند کنترل برخی وظایف را از دست بدهند، برخی ممکن است نگران نارضایتی کارمندان از نمایندگانشان باشند. برای تفویض اختیار مؤثر، باید از بایدها و نبایدهای تفویض وظیفه نوشتن محتوا آگاه باشید.

بایدها

  • شخص صحیح را برای انجام کار صحیح پیدا کنید

قبل از اینکه کار نوشتن محتوا را محول کنید، نویسندگان تیم خود را که ممکن است آن را به نحو احسن انجام دهند، ارزیابی کنید. گاهی اوقات، داشتن تسلط عالی بر زبان برای ارائه نتایج مطلوب برای یک کار کافی نیست. انتخاب فرد مناسب برای شغل در درجه اول به دو عامل بستگی دارد – ظرفیت و مهارت. در صورتی که نویسنده فاقد مهارت‌های لازم است، زمانی را به آموزش آنها اختصاص دهید. با این حال، اگر آنها فاقد ظرفیت یا توانایی اجرای عدالت در یک چارچوب زمانی مشخص هستند، سعی کنید شخص دیگری را در نظر بگیرید.

  • اعتماد سازی کنید

تفویض هر کاری مستلزم این است که ایمان داشته باشید و به فرد دیگری اعتماد کنید. هنگامی که یک وظیفه محتوایی را به نویسنده دیگری محول می‌کنید، باید به آنها اعتماد کنید اعتماد یک شبه ساخته نمی‌شود. می‌توانید با واگذاری وظایف کوچکتر بدون عواقب قابل توجه شروع کنید. وقتی نویسنده در این موارد به موفقیت می‌رسد، می‌توانید وظایف مهمتری را به او محول کنید

  • ارزیابی عادلانه داشته باشید

اطمینان حاصل کنید که کار یک نویسنده را بر اساس الزامات و دستورالعمل‌های ذکر شده در کار مربوطه ارزیابی می‌کنید. لطفاً انتظارات لحظه آخری را بر دوش آنها تحمیل نکنید یا نویسنده را مجبور نکنید که کاری را به روشی که شما انجام می‌دهید انجام دهد. وقتی صحبت از نوشتن محتوا به میان می‌آید، نفوذ به فضای خلاقانه فرد هرگز ایده خوبی نیست. در صورتی که کارشان با استاندارد خاصی مطابقت نداشته باشد، بازخورد صادقانه ارائه دهید و در صورت عملکرد خوب، به آنها پاداش دهید.

نبایدها

  • مدیریت خرد هیچ گاه ایده خوبی نیست

هدف اصلی از واگذاری تولید محتوا این است که دیگر خودتان آن را انجام ندهید. حتی اگر وظیفه خاصی را به عنوان فرصت آموزشی برای نویسنده خود محول کرده‌اید، مطمئن شوید که فضای کافی برای شروع یادگیری خود در اختیار آنها قرار داده‌اید. مدیریت خرد هر جنبه از کار ممکن است اعتماد نویسنده را تضعیف کند.  با دور ماندن از کار اجازه دهید نویسندگان خود بدانند که تا زمان ارزیابی به آنها اعتماد دارید.

  •  کاری که دوست ندارید را به کسی محول نکنید

هیچ کس دوست ندارد برای افراد ارشدی کار کند که از وظایف ناخوشایند خود فرار می‌کند. کاری را به این دلیل که از آن متنفرید به کسی واگذار نکنید. . این  نوع مدیریت ضعیف است و باعث می‌شود تیم شما احترام خود را برایتان از دست بدهد.

  • از انتقاد تند خودداری کنید

 سعی کنید هنگام ارائه بازخورد به نویسنده خود مشارکت و تشویق کنید. این کار نویسنده را تشویق می‌کند تا یاد بگیرد و پیشرفت کند. واگذاری وظایف نوشتن محتوا شبیه راه رفتن روی شیشه است. یک انتخاب اشتباه باعث می‌شود کل پروژه شما از مسیر خارج شود. با این اوصاف، تفویض کارها و تقسیم برخی از مسئولیت‌ها ایده خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping