تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
دبی مکامبر، نویسنده‌ای که تسلیم نشد را بشناسید

دبی مکامبر، نویسنده‌ای که تسلیم نشد را بشناسید

دبی مکامبر نویسنده پرفروش ترین رمانهای عاشقانه در امریکاست که با انتشار اولین کتابش به نام دلنواز به موفقیت رسید. دبی در ۲۲ اکتبر ۱۹۴۸ در یاکیمای واشنگتن متولد شد. او دچار نارسایی در خواندن بود و تا رسیدن به کلاس پنجم نمی توانست بخواند. اما این چالشها او را از رسیدن به رویایی نویسندگی باز نداشت. دبی دبیرستان را به پایان رساند و قبل از اینکه شروع به نوشتن کند، چهار فرزند به دنیا آورد. دبی پس از سالها رد شدن، در کنفرانس نویسندگان شرکت کرد و در آنجا ویراستار هارلی کوئین کتاب دلنواز او را نقد کرد و به او پیشنهاد داد تا کتابش را دور بیاندازد. دبی مکامبر در عوض دست نوشته را به انتشارات سیلوئت فرستاد. آنها رمان را چاپ کردند و زندگی کاری دبی شروع شد.

blank

حقایقی جالب در مورد زندگی دبی مکامبر

  1. دبی نوشتن را از روی میز آشپزخانه اش و با یک ماشین تایپ اجاره ای شروع کرد، در حالیکه از چهار فرزندش مراقبت می کرد.
  2. دست نوشته های دبی مکامبر قبل از پذیرفته شدن توسط انتشارات سیلوئت، به مدت ۵ سال رد شدند
  3. دبی در پنج سال اول برای کسب درامد به صورت آزاد برای مجلات مقاله مینوشت و پولش را برای شرکت در کنفرانس نویسندگان خرج می کرد.
  4. در کنفرانس نویسندگان ، دست نوشته کتاب دلنواز او توسط ویراستار شرکت هارلی کوئین نقد شد و به او گفته شد که کتابش را دور بیاندازد.
  5. دبی مکامبر ده دلار برای پست کردن دست نوشته کتاب دلنواز به دفتر انتشاراتی سیلوئت هزینه کرد. سیلوئت دست نوشته را از او خرید.
  6. نشریه پابلیشرز ویکلی کتاب دلنواز را نقد کرد . این اولین باری بود که آنها یک رمان عاشقانه را نقد می کردند.
  7. دلنواز اولین رمانی بود که انتشارات سیلوئت از دبی مکامبر خرید. اما اولین رمانی نبود که از او منتشر می کردند. اولین رمان نور ستاره بود. این رمان در سال ۱۹۸۳ به عنوان صد و بیست و هشتمین رمان خاص عاشقانه انتشارات سیلوئت به چاپ رسید.
  8. دبی مکامبر در رمانهای عاشقانه خود از قهرمانهای خوش بین استفاده می کند، که اکثر اوقات در روستاهای کوچک زندگی می کنند.
  9. دبی مکامبر پس از انتشار کتاب نور ستاره در سال ۱۹۸۳ بسیار موفق شد، و هر سال کتابهای زیادی منتشر کرد. در سال ۱۹۸۴، او رمانهای دختری شبیه ژانت، رویاپرداز مخفی، دلنواز، حس زمستانی، دعای شکرگزاری و هدیه کریسمس را چاپ کرد.
  10. دبی مکابر در سال ۱۹۸۵ رمانهای : رویاهای قرضی : آلاسکا، همسایه ات را دوست بدار، تصویر آدم، برای همیشه به من قول بده، خنده در باران، مشکل کیسی، یکی دو دوست، و نقاب کریسمس، نوشت.
  11. دبی مکامبر به دلیل عشقش به کریسمس،  از سال ۱۹۸۶ به بعد تقریبا هر سال کتابی با مضمون کریسمس نوشته است. برخی از آنها عبارتند از : گنجهای کریسمس ۸۶، گنجهای کریسمس ۹۱، گنجهای کریمس ۹۲، فرشتگان کریسمس: سه رمان عاشقانه مقدس، در یک شب برفی، و کریسمس در شهر کوچک .
  12. دبی مکامبرچندین مجموعه کتاب عاشقانه نیز نوشته است از جمله : مجموعه عشاق افسانه ای، مجموعه نیروی دریایی، مجموعه خواهران منینگ، سه گانه ی دره باغ، از امروز به بعد، مجموعه فرشتگان، مجموعه پسران نیمه شب، مجموعه شرکت باربری، مجموعه قلب تگزاس، مجموعه داکوتا، مجموعه سدار کاو، مجموعه خیابان شکوفه، و مجموعه رز هاربر.
  13. دبی مکامبر چندین جایزه از جمله اولین جایزه کوئیل برای رمان عاشقانه ، جایزه دالتون ( سه بار)، جایزه مادام العمر مجله Romantic Times ، و جایزه RITA را از آن خود کرده است.چهار رمان از رمانهای دبی مکامبر به مجموعه تلویزیونی تبدیل شده است
  14. دبی مغازه کاموا فروشی خود را در پورت اورچِرد ، واشنگتن دارد . 
دیدگاهتان را بنویسید


سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید