تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
چرا نویسندگان باید بیشتر تلویزیون تماشا کنند

چرا نویسندگان باید بیشتر تلویزیون تماشا کنند

خیلی اوقات می‌گویند کخ کتاب خواندن بهتر از تماشای تلویزیون است، اما این حرف همیشه درست نیست. حتی نویسندگان هم باید بیشتر تلویزیون تماشا کنند. اما چرا؟

  • میتوانید درباره محتوایی که می‌بینید بنویسید

تلویزیون تماشا کردن میتواند نوشتن کتاب شود. انتشارات آنلاین بی شماری وجود دارد که به افراد فریلنسر پول می‌دهند تا بر روی برنامه‌های تلویزیونی تمرکز کنند. البته شما تنها به انتشاراتی که بر روی رسانه‌ها تمرکز می‌کنند محدود نیستید. خارج از چارچوب فکر کنید. اگر نویسنده‌ای مستقل هستید،  در مورد اینکه چگونه برای حق اشتراکهای ماهانه خود تخفیف بگیرید مقاله‌ای بنویسید. سفرنامه نویسان نیز می‌توانند درباره بهترین برنامه‌های خارجی در شبکه آمازون پرایم بنویسند.

  • میتوانید از برنامه‌های تلویزیونی برای رنگ و بو بخشیدن به نوشته‌های خود استفاده کنید

یکی از جنبه‌های اساسی نویسندگی ارتباط برقرار کردن با خوانندگان است. و بیشتر خوانندگان شما تلویزیون می‌بینند. با آنکه ممکن است شما ضرورتا درباره برنامه‌های تلویزیونی مطلبی ننویسید میتوانید به برنامه‌ای ارجاع دهید که به طور خودکار شما را به خوانندگان‌تان متصل می‌کند. البته باید مراقب باشید. دادن ارجاعات نادرست ممکن است شما را از خوانندگان‌تان دور کند. همیشه مخاطبان خود را در نظر بگیرید.

  • برای تمدد اعصاب خود تلویزیون ببینید

برای آنکه بازدهی داشته باشید، باید در زندگی خود کارهای جانبی انجام دهید. اگر مرتبا کار کنید،  استرس داشته باشید و چهار ساعت در شب بخوابید سپس بیدار شوید و از دوباره کار کنید، دچار تخلیه انرژی می‌شوید. آرام باشید. کاری را برای دل خودتان انجام دهید. برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را ببینید

  • نحوه کاراکترسازی را می‌آموزید

نوشتن درباره برنامه‌های تلویزیونی با رمان نویسی، خاطره نویسی، وبلاگ نویسی و نوشتن مقالات  مجله تفاوتهای زیادی دارد. اما تلویزیون دیدن به شما دیدگاهی نسبت به روایت داستان می‌دهد. نویسندگان تلویزیونی به اندازه کافی زمان دارند که درباره شخصیت افراد و پیش داستانهای مربوط به آنها بنویسند. این موضوع درباره فیلم نامه نویسان که باید یک فیلم نامه را در دو ساعت جمع کنند همیشه صدق نمی‌کند . نویسندگان نیز مانند نویسندگان برنامه‌های تلویزیونی، زمان و فضای لازم را برای پیشرفت کاراکترهایشان دارند. شاید برای همین است که فیلم‌هایی که از روی کتاب نوشته می‌شوند به اندازه خود کتاب خوب از آب در نمی‌آیند.

  • هر چیزی ارزش نوشتن دارد 

ممکن است زندگی روزانه شما جالب نباشد اما تقریبا هر جنبه از زندگی شما ارزش نوشتن دارد. شما نباید در دفترتان بنشینید و هر روز بنویسید. زندگی روزمره شما تبدیل به محتوای نویسندگی‌تان می‌شود. از آماده کردن بچه‌ها برای رفتن به مدرسه تا خرید کردن یا تعمیر کامپیوتر و تلویزیون تماشا کردن. هر چیزی یک محتوای نویسندگی است. ممکن است روزی چهار ساعت تلویزیون تماشا کردن عادت سالمی نباشد. اما دلایل بیشماری وجود دارد که میتوانید از آن برای تلویزیون دیدن و ارتقای نویسندگی خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping