تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
چرا نویسندگان باید از تیک تاک استفاده کنند

چرا نویسندگان باید از تیک تاک استفاده کنند

شما به عنوان یک نویسنده مهم است که در صنعت خود به روز باشید. آیا میدانستید پلتفرمهای اجتماعی چون تیک تاک بخش عظیمی از صنعت نویسندگی را شامل می‌شوند؟ رقابت، مخاطب هدف و خوانندگان فعلی و بالقوه شما همه در پلتفرمهایی چون تیک تاک هستند. مهم است که با شبکه‌های اجتماعی در ارتباط باشید تا بتوانید محتوا و کتابهای موفق تولید کنید. ممکن است از خود بپرسید اپلیکیشنی که ویدیوهای کوتاه را پست می‌کند چه ارتباطی با دنیای کتاب دارد. در این مقاله به اهمیت تیک تاک برای نویسندگان می‌پردازیم.

شناخت مخاطب هدف

برای نوشتن کتابهای موفق، باید مخاطب هدف خود را بشناسید. با آنکه شما کتابتان را برای خودتان می‌نویسید اما باید آن را برای خوانندگانتان بنویسید. در آخر، این خوانندگان شما هستند که مشخص می‌کنند آیا کتابتان موفقیت آمیز بوده یا نه .

چگونه از طریق تیک تاک مخاطب هدف خود را شناسایی کنیم

شما به عنوان نویسنده یک ایده کلی از مخاطب هدفتان دارید، بخصوص اگر مدت طولانی منتظر مانده باشید. یادگیری نحوه مشخص کردن مخاطب هدف دشوار است اما خوشبختانه تیک تاک همه چیز را آسان کرده است. مخاطب هدف شما گروهی نیستند که انتظار دارید کتابتان را بخرند زیرا افقهای شما گسترده شده است و شامل افرادی از اقشار مختلف می‌باشد. وقتی کتابتان را در پلتفرمهایی چون تیک تاک قرار می‌دهید، افراد مختلفی را علاقه مند به کتابهای خود می‌یابید. شما همچنین باید ژانر و رقیبان خود را در شبکه‌های اجتماعی جستجو کنید تا بتوانید افراد علاقه مند به کتابهایتان را کشف کنید.

برقراری ارتباط با مخاطبان هدف

ارتباط داشتن با مخاطبان هدف برای موفق شدن به عنوان یک نویسنده ضروری است. اینکه بتوانید با انواع مختلف از خوانندگان کتابتان ارتباط داشته باشید اهمیت دارد. تیک تاک کار را برایتان ساده کرده است. میتوانید به سادگی با دنبال کردن خوانندگان خود در تیک تاک و آگاه شدن از علاقه مندی‌ها و محتوایی که پست میکنند و خواندن نظراتی که به اشتراک می‌گذارند با آنها در ارتباط باشید.

شبکه اجتماعی شما را در ارتباط با سایر نویسندگان قرار میدهد

شما باید بتوانید با موضوعات زمانه خود همگام باشید. برای دستیابی به این مهم، باید در پلتفرمهای شبکه اجتماعی مانند تیک تاک حضور داشته باشید. در زیر به چند روش برای آنکه به روز بمانید اشاره میکنیم:

  • از ترندها به عنوان استوری خود استفاده کنید. اضافه کردن ترند به استوری خود روشی عالی برای جذب توده گسترده تری از خوانندگان است

مردم دوست دارند تا با آخرین ترندها همگام باشند و کتابی که این ترند را داشته باشد در نظر آنها جالبتر است.

  • از انتقادها یادداشت برداری کنید. درک و استفاده از انتقادات بخشی مهمی از به روز ماندن است. شما باید نسبت به انتقادات دیگران پذیرا باشید زیرا به شما در زمینه نویسندگی کمک میکند

رقابت کردن با رقبا

وقتی در صنعت نویسندگی فعالیت دارید، تعداد رقبایتان زیاد است. آنها نویسندگانی هستند که کتابهایی از ژانر یکسان و با موضوعاتی شبیه به شما می‌نویسند. متاسفانه نمیتوانید از شر رقابت راحت شوید، اما میتوانید خود را از سایرین متمایز کنید.

استفاده از تیک تاک برای پیشی گرفتن از رقبا

چه باور بکنید یا نه اکثر رقبای شما در پلتفرمهای اجتماعی چون تیک تاک حضور دارند. وقتی شما در تیک تاک حضور دارید، میتوانید هم پای رقیبان خود حرکت کنید بخصوص اگر در فضای مجازی آنلاین هستند. استفاده از انتقاد سازنده برای هر نویسنده‌ای ضروری است. شما تنها نباید انتقادات وارده به کتاب خود را یادداشت کنید بلکه باید انتقاداتی که نسبت به سایر نویسندگان در این صنعت وارد می‌شود را بخوانید. استفاده از نقد رقبا به شما در یادگیری از اشتباهاتان و جلوگیری از آنها کمک میکند. از این رو شما میتوانید کتابهایی بنویسید که مناسب با نیازهای مخاطبان هدف نوشته شده باشند. رقبای شما نیز میتوانند منبع الهام شما باشند. ما در زندگی وقتی شاهد موفقیت اطرافیان‌مان هستیم رشد و پیشرفت میکنیم. وقتی رقبای خود را در تیک تاک می‌بینید میتوانید داستان موفقیت آنها را ببینید که همین امر الهام بخش و انگیزه دهنده است.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

1

جمع جزء: 152,100 تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب