تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
حیوانات خانگی عجیب نویسنده‌ها

حیوانات خانگی عجیب نویسنده‌ها

هیچ چیزی بهتر از لم دادن روی مبل یا صندلی مورد علاقه‌تان و خواندن کتابی خوب، درحالی‌که سگ، گربه و یا حتی مرغ‌تان پیش‌تان است، نیست. حتماً دلیلی وجود دارد که خیلی از کتاب‌خوان‌ها و نویسندگان اهل نگهداری از حیوان خانگی هستند. شاید آن‌ها دوست و همراهی را برای ساعات تنهایی‌شان می‌خواهند. شاید موجود بغل کردنی‌ای می‌خواهند که از دست کارهایشان خسته نشود و اعتراضی نکند. به هر ترتیب، بسیاری از نویسندگان حیوانات خانگی داشته‌اند و در این مطلب می‌خواهیم با حیوانات خانگی نویسندگان معروف آشنا شویم.

۱-گریپ، کلاغ چارلز دیکنز

 چارلز دیکنز بسیار دوستدار حیوانات بود. او از گربه‌ها، سگ‌ها، قناری، کره اسب، عقاب و چندین کلاغ به نام گریپ نگهداری می‌کرد. اولین کلاغ او حتی تقلید از گفتار را یاد گرفت. گویا ملاقات با گریپ و علاقه چارلز دیکنز به کلاغ‌ها باعث شده تا ادگار آلن پو نیز درباره کلاغ‌ها بنویسد.

۲– بمبینو، گربه مارک تواین

blank

 مارک تواین قاشق گربه‌اش بمبینو بود. این گربه یک بار گم شد و مارک تواین آگهی‌ای با ۵ دلار مژدگانی در روزنامه چاپ کرد. بمبینو بعداً در حیاط همسایه پیدا شد اما تا مدت‌ها بعد طرفداران این نویسنده گربه به دست دم در خانه او ظاهر می‌شدند و ادعا می‌کردند که گربه‌ای پیدا کرده‌اند همان بمبینو است.

۳-طاووس‌های فلانری اوکانر

blank

 این نویسنده و مقاله‌نویس اهل نگهداری از طاووس‌ها بود. وی در مزرعه‌اش بیش از صد طاووس پرورش داده بود و از آن‌ها به‌عنوان “پادشاه پرنده‌ها” یاد می‌کرد. علاوه بر طاووس او از اردک، شترمرغ و احتمالاً توکان نگهداری می‌کرده‌است.

۴-پامپکین، سگ کرت وانه‌گت

blank

 پامپکین سگ پشمالوی کرت وانه‌گت و تقریباً یار و همراه همیشگی‌اش بود. وی یک‌بار گفت:« من نمی‌توانم بین عشقی که با آدم‌ها دارم و عشقی که به سگ‌ها دارم تمایزی قائل شوم.»

۵-پینکا، سگ ویرجینیا وولف

blank

 ویرجینیا وولف عاشق سگ‌های نژاد کوکو اسپانیل بود و پینکای عزیزش اغلب کنارش بود.

۶-اسنووایت، گربه ارنست همینگوی

blank

 ارنست همینگوی اهل نگهداری از گربه‌ها بود. او اولین بار گربه شش انگشتی را از یک کاپیتان کشتی دریافت کرد و خیلی زود خودش گربه های بیشتری را به سرپرستی گرفت.

۷-خرس لرد بایرون

blank

 لرد بایرون در اوایل دهه ۱۸۰۰ سعی کرد سگش را همراه خود به کالج ترینیتی بیاورد، اما به او گفتند که سگ‌ها اجازه ورود به محوطه دانشگاه را ندارد، بنابراین او به جای آن یک خرس آورد.

۸-بسکت، سگ گرترود استاین

blank

 گرترود استاین و شریک زندگی‌اش عاشق پودل‌های سفید بودند و همیشه اسم آن‌ها را بسکت می‌گذاشتند.

۹-مرغ‌های آلیسون واکر

blank

 آلیسون واکر نه‌تنها از مرغ‌ها به‌عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کرد، بلکه یک کتاب هم در مورد رابطه‌اش با مرغ‌هایش نوشت. وی در این کتاب خودش را مامان مرغ‌هایش خطاب کرده‌است.

۱۰-توبی و چارلی، سگ‌های جان اشتاین بک

blank

 جان اشتاین بک هم بسیار دوستدار این یاران وفادار خود بود و حتی در کتاب‌هایش به تفصیل از آن‌ها صحبت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping