تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
۱۲ نقل قول درباره کتاب و کتاب خوانی که هر فرد علاقه مند به کتابی دوست دارد آن را بشنود

۱۲ نقل قول درباره کتاب و کتاب خوانی که هر فرد علاقه مند به کتابی دوست دارد آن را بشنود

اگر به کتاب خوانی علاقه دارید، میدانید که کتاب دری را به سوی دنیایی متفاوت می‌گشاید. کتاب خواندن به شما اجازه می‌دهد تا احساسات واقعی را تجربه کنید و نگاهی به زندگی متفاوتی بیاندازید که برای کاراکترهای کتاب در حال اتفاق افتادن است.

آیا شما عاشق کتاب هستید؟ پس احتمالا میدانید که خواندن یک کتاب خوب چه حسی دارد. شما از واقعیت دور می‌شوید و خود را فراموش می‌کنید. گویی که به درون صفحات کتاب پرتاب شده‌اید و خود را در واقعیتی متفاوت می‌بینید. شما تبدیل به ناظر ساکت داستانی می‌شوید که به قدری طبیعی به نظر می‌رسد که میتوانید احساسات کاراکترهای کتاب را مانند احساسات خود ادراک کنید. تجربه قدرتمند دیگری که هر فرد علاقه مند به کتابی با آن روبه رو است، خماری پس از اتمام داستان است. وقتی خواندن یک کتاب خوب را تمام می‌کنید، با کاراکترهای آن پیوند محکمی برقرار کرده‌اید. شما خود را غرق در آن دنیا و زندگی‌ای که توصیف شده کرده‌اید. برای آنکه به دنیای واقعی برگردید برای فراموش کردن به مدتی زمان احتیاج دارید. نقل قولهای زیر درباره کتاب خوانی و تجارب مربوط به کتاب خوانی می‌باشند.  

  1. من کتاب را به انسانها ترجیح می‌دهم. تا زمانی که بتوانم خود را غرق در یک رمان کنم نیازی به درمان ندارم. ناشناس
  2. بهتر است سرتان به کتاب گرم باشد تا به امورات دیگران . آدم استنلی
  3. کتابخانه بیمارستان ذهن است. آلوین تافلر
  4. کتاب: تنها چیزی که با خرید آن ثروتمندتر می‌شوید. ناشناس
  5. مشکل خواندن یک کتاب خوب آن است که میخواهید کتاب را تمام کنید اما در عین حال نمیخواهید کتاب تمام شود.ناشناس
  6. شما کتابی هستید که میخوانید، فیلمی هستید که می‌بینید، افرادی هستید که با آنها معاشرت می‌کنید، و مکالمه‌ای که با دیگران دارید. مراقب باشید چه غذایی به خورد ذهنتان می‌دهید.
  7. افراد معمولی تلویزیون‌های بزرگ دارند. افراد فوق معمولی کتابخانه‌های بزرگ دارند. رابین شارما
  8. کتاب، افراد معمولی را جادوگر می‌کند. ناشناس
  9. فردی که پنج سال آینده به آن تبدیل می‌شوید به کتابهایی که میخوانید و افرادی که با آنها معاشرت می‌کنید بستگی دارد. ناشناس
  10. وقتی جایی برای رفتن نداریم کتاب به ما جایی برای رفتن می‌دهد. میسون کولی
  11. کتاب خواندن به شدت به جهالت شما آسیب می‌رساند . ناشناس
  12. در جامعه‌ای که افراد آن از سن دوازده سالگی شروع به سیگار کشیدن می‌کنند و هیچ گاه کتاب نمیخوانند چه ارزشهای اخلاقی‌ای وجود دارد. آنا لو مایند
blank

کتاب اثر شفابخشی دارد

کتاب در زمانی که کسل هستید یا از واقعیت خسته شده‌اید فقط مامن امنی برای شما فراهم نمی‌آورد. کتاب شما را به فردی بهتر و خردمندتر تبدیل می‌کند. آنها همچنین به شفا یافتن و بدست آوردن درک بهتری نسبت به خودتان کمک میکنند. گاهی اوقات شما به شدت با ایده‌های یک نویسنده ارتباط برقرار می‌کنید و احساس می‌کنید کتاب درباره شما نوشته شده است.

یک نویسنده ماهر می‌تواند کارهای باور نکردنی را انجام دهد و با قدرت کلمات اثر عمیقی بر روح شما ایجاد کند. فردی که هرگز ملاقات نکرده‌اید و احتمالا در یک کشور دیگر زندگی می‌کند و مدتها قبل از تولد شما فوت کرده است، می‌تواند اثر عمیق تری بر روی شما داشته باشد تا برخی از افرادی که می‌شناسید و هر روز با آنها  صحبت میکنید!
این قدرت کلمات است. قدرت آنها در طول زمان ادامه دارد و حاوی حقایق جهان شمولی نسبت به انسانهاست. وقتی با نوشته آنها ارتباط برقرار می‌کنیم احساس آرامش می‌کنیم. قدرت کلمات به ما موقعیتی برای شناخت بهتر خودمان و بدست آوردن درک بیشتری از زندگی می‌دهد .

دیدگاهتان را بنویسید


سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید