تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
دوران قرنطینه باعث شد که بسیاری از مردم به سرگرمی‌ها و فعالیت‌های جانبی، مثل کتاب‌ خواندن، بیش‌تر روی بیاورند. اما کشور مالزی از این حیث کم‌ترین آمار را به خود اختصاص داده است. بر طبق تحقیقات انجام شده تمایل مردم آسیای جنوبی به کتاب‌ خواندن در دوران قرنطینه ۴۲ درصد کاهش داشته است

چه کشوری در دوران قرنطینه بیشتر به مطالعه قرآن پرداخت

دوران قرنطینه باعث شد که بسیاری از مردم به سرگرمی‌ها و فعالیت‌های جانبی، مثل کتاب‌ خواندن، بیش‌تر روی بیاورند. اما کشور مالزی از این حیث کم‌ترین آمار را به خود اختصاص داده است. بر طبق تحقیقات انجام شده تمایل مردم آسیای جنوبی به کتاب‌ خواندن در دوران قرنطینه ۴۲ درصد کاهش داشته است و کم‌ترین میزان تمایل را مردم کشور مالزی داشته‌اند. گویا کتاب‌های ادبی (مخصوصا هری‌پاتر) ، کتاب‌های موسیقی و پزشکی در این ناحیه از آسیا انتخاب شماره یک افراد بوده است.

البته بر اساس نظریات دیگری، این آمار لزوما بدان معنا نیست که مردم این کشورها مطالعه‌ی کمی دارند، بلکه شاید از اپلیکیشن‌های مختلف برای کتاب خواندن استفاده کرده یا کتاب‌های الکترونیکی می‌خوانند.

طبق بررسی‌های دیگر، مردم کشورهای ویتنام، سنگاپور و هنگ کنگ در دوران قرنطینه به دلیل کرونا، بیش‌تر به دنبال کتاب‌های رنگ‌آمیزی بوده‌اند؛ گویا از این طریق درصدد ‌هنر‌‌درمانی و حفظ روحیه‌ی خود بوده‌اند.

در کشور اندونزی نیز تعطیلی کتاب‌فروشی‌ها، باعث روی آوردن مردم به خرید آنلاین کتاب شده است. طبق تحقیق انجام شده قرآن جز‌و کتاب‌هایی بوده که در دوران قرنطینه مردم بیش‌تر از کتاب‌های دیگر به جستجو و مطالعه‌ی آن پرداخته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید


سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید