تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
چطور در نوشتن به زبان انگلیسی بهتر شویم

چطور در نوشتن به زبان انگلیسی بهتر شویم

صحبت کردن به یک زبان جدید سخت و نوشتن به آن زبان سخت‌تر است اما خوشبختانه قصد داریم در این مطلب راهکارهای ساده‌ای که به‌وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید نوشتار زبان انگلیسی خود یا writing انگلیسی‌تان را بهتر کنید به شما آموزش بدهیم.

  • تا جایی‌که می‌توانید به زبان انگلیسی مطالعه کنید

 اولین باری که به زبان انگلیسی صحبت کردید را یادتان می‌آید؟ شاید خودتان شروع به یادگیری کردید و یا شاید در کلاس ثبت‌نام کردید. اگر به عقب نگاه کنید، احتمالاً یادتان می‌آید که اولین معرفی‌تان به صحبت کردن به زبان انگلیسی از طریق کسانی بود که انگلیسی حرف می‌زدند. مثلاً گفتگو میان دو نفر، فیلم دیدن، آهنگ گوش کردن. گوش کردن زبان انگلیسی احتمالاً در تلفظ و مهارت‌های شما در واژگان مؤثر بوده است. همین مسئله در مورد رایتینگ یا نوشتار انگلیسی هم صدق می‌کند. یک مطالعه به این نتیجه رسید که تنها ۶ دقیقه مطالعه در روز می‌تواند شما را بسیار جلو بیندازد بنابراین اگر می‌خواهید در نوشتن به زبان انگلیسی حرفه‌ای شوید باید زیاد به این زبان مطالعه داشته باشید. برای مطالعه می‌توانید به سراغ وب‌سایت‌ها، مقالات یا کتاب‌ها بروید.

blank
  • به دنبال راه‌های جالبی برای پیشرفت مهارت نوشتن به زبان انگلیسی باشید

 با تمرین می‌توانید به مهارت برسید، این جمله در مورد هر کاری صدق می‌کند. اگر می‌خواهید خوب بنویسید باید بیشتر بنویسید! باید برای خود روزنه‌ای به منظور تمرین مهارت رایتینگ پیدا کنید. مثلاً به انگلیسی داستان یا پست بنویسید یا با خارجی‌زبان‌ها از طریق چت کردن گفتگو کنید. می‌توانید از برنامه‌هایی همچون Duolingo یا Babbel استفاده کنید.

  • از هر کمکی که می‌توانید بهره ببرید

 نوشتن به زبان انگلیسی کار ساده‌ای نیست. به زمان و انرژی زیادی احتیاج دارد. اما نگران نباشید، چراکه حتی انگلیسی‌زبان‌ها نیز گاهاً با این مسئله دچار مشکل می‌شوند. در این راه باید از هر منبع کمکی که دم دستتان می‌رسد استفاده کنید. در کلاس زبان ثبت‌نام کنید، معلم خصوصی بگیرید، از دوست‌تان که در این کار مهارت دارد بخواهید تا به شما کمک کند یا روی نوشته‌تان نظر بدهد یا نوشته‌تان را با استفاده از نرم‌افزارهای آنلاین تصحیح کنید، مثل Grammarly یا Hemingway Editor.

نتیجه‌گیری

راه‌های زیادی برای تقویت مهارت نوشتار به زبان انگلیسی وجود دارد. علاوه بر فعالیت‌هایی که می‌توانید به‌تنهایی انجام دهید، مانند مدام خواندن و نوشتن، باید از منابع دیگری همچون فروم‌ها، نرم‌افزارها و برنامه‌ها نیز استفاده کنید. درنهایت این‌که از کمک خواستن خجالت نکشید. این روزها تسلط بر زبان انگلیسی یک مزیت بسیار مهم محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید


سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید