تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
چطور به یک باشگاه کتاب‌خوانی یا انجمن کتاب‌خوانی ملحق شویم؟

چطور به یک باشگاه کتاب‌خوانی یا انجمن کتاب‌خوانی ملحق شویم؟

با شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشین شدن بسیاری از افراد، خیلی‌ها به سرگرمی‌هایی همچون کتاب خواندن روی آورده‌اند. در این میان بد نیست که پیوستن به باشگاه‌های کتاب‌خوانی را نیز مدنظر داشت. انجمن‌های کتاب‌خوانی آنلاین و اینترنتی راهی عالی برای آشنا شدن با کتاب‌های گوناگون، کامل خواندن آنها و بحث و گفتگو در مورد کتاب با دیگران است. اما چطور باید به یک انجمن کتاب‌خوانی یا باشگاه کتاب‌خوانی ملحق شد؟

اولین گام در پیوستن به یک باشگاه کتاب‌خوانی آنلاین این است که ببینید چه می‌خواهید؟ آیا طرفدار ژانر یا تم خاصی هستید؟ آیا ترجیح می‌دهید جلسات انجمن به صورت ویدیوکال باشند یا متنی و از طریق پیام صوتی؟ آیا حاضر به پرداخت وجه اندکی هستید یا ترجیح می‌دهید عضو انجمن‌های رایگان بشوید؟ سوالات مختلفی هستند که پیش از عضو شدن در این انجمن‌ها باید از خود بپرسید. هر انجمن ممکن است قوانین مخصوص به خود را داشته باشد. اما چطور می‌شود باشگاه کتاب‌خوانی آنلاین پیدا کرد؟

در این رابطه می‌توانید در اینترنت به جست‌وجو بپردازید، به گروه‌ها یا کانال‌های تلگرامی مرتبط بپیوندید یا با چرخی در اینستاگرام، بوک‌بلاگرهایی که همچین انجمن‌هایی دارند را پیدا کنید.

blank

آماده کردن خود برای انجمن کتاب‌خوانی

گام بعدی صرفاً خواندن کتاب است. اگر کتاب را نخوانید چندان تجربه و دانشی از جلسات انجمن عایدتان نخواهد شد. هنگام خواندن کتاب از نکات جالب و جملات زیبای آن نوت‌برداری کنید چرا که شاید بعداً خواستید در جلسه به آنها اشاره کرده یا در موردشان صحبت کنید. نظر دیگران را در مورد نظرات خود جویا شوید و در بحث‌ها شرکت کنید. بد نیست کمی هم در مورد کتاب یا نویسنده‌ی آن تحقیق کنید و چند نقد راجع به آن بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید


سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید