تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
فروش بالای کتاب های خوددرمانی و سلامتی در استرالیا

فروش بالای کتاب های خوددرمانی و سلامتی در استرالیا

ویروس کرونا که همچنان دامن‌گیر بسیاری از کشورهای جهان است، باعث شده تا مردم زیادی به خانه‌نشینی روی بیاورند و اوقات خود را با انجام سرگرمی‌های مختلف، مانند کتاب‌خواندن، سپری کنند. طبق بررسی‌های انجام‌شده، در این مدت کتاب‌ها و آثار کلاسیک بسیار فروش پیدا کرده‌اند.

تحقیقی که بطور ویژه در استرالیا انجام شده است نشان می‌دهد که مردم به سمت کتاب‌های خوددرمانی و حفظ سلامتی سوق پیدا کرده‌اند؛ حال آنکه در روزهای ابتدایی قرنطینه بیشتر به مطالعه‌ی کتاب‌های داستانی و رمان (همچون هری پاتر) می‌پرداخته‌اند.

طبق بررسی‌ها در شهر اوکلند به سرپرستی دکتر آنا مارتین، در دوران قرنطینه آمار افسردگی و اضطراب بین مردم افزایش پیدا کرده و آن‌ها بیش از پیش در تلاشند تا با روی آوردن به سمت کتاب‌های خوددرمانی و حفظ سلامتی، خود را در برابر آینده‌ای نامعلوم ایمن نگه دارند. ظاهراً مردم از آینده در هراسند و نمی‌دانند که چه بر سر آن‌ها خواهند آمد و درصدداند تا با افزایش معلومات در جنگ با این آینده بربیایند.

براساس آمارهای منتشرشده، درحال حاضر کتاب الکترونیکی مراقبت از خود: چگونه زنده بمانیم از کلیر چمبرلین، پرفروش‌ترین کتاب الکترونیکی استرالیاست. فروش عناوین مشابه نیز دست‌کمی از این کتاب ندارد.

شما در دوران قرنطینه بیشتر به سمت مطالعه‌ی چه کتاب‌هایی روی آورده‌اید؟ چه کتاب‌هایی را توصیه می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید


سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید