تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
بوکستاگرامرها از این نرم‌افزارها غاف نشوند!

بوکستاگرامرها از این نرم‌افزارها غافل نشوند!

این روزها افراد معمولاً دیگر برای پست کردن عکس‌ها و ویدیوها ایشان در اینستاگرام، صرفاً بر خود این برنامه تکیه نداشته و از برنامه‌های جانبی مختلفی برای این کار بهره می‌برند، خصوصاً افراد حرفه‌ای‌تر. در این پست قصد داریم به برنامه‌های مختلفی که بوکستاگرامرها می‌توانند از آن‌ها برای ادیت هرچه بهتر عکس‌ها، ویدیوها و استوری­هایشان در اینستاگرام استفاده کنند را، معرفی کنیم. (بوکستاگرامر کسی است که در اینستاگرام صفحه‌ای اختصاص‌یافته به معرفی کتاب‌ها دارد.)

  • Afterlight
blank

 این برنامه را هم می‌توانید برای استفاده‌های معمول و هم استفاده برای بوکستاگرام استفاده کنید. افترلایت ابزارها و گزینه‌های بسیار زیادی برای ویرایش داشته و فیلتر‌های مختلفی در اختیار شما قرارمی‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً فیلترهای قدیمی‌کننده‌ی عکس آن را امتحان کنید. Afterlight هم برای اندروید، هم آی‌او‌اس و هم دسکتاپ در دسترس است.

  • Vsco
blank

 این برنامه یکی از برنامه‌های قدیمی و پرطرفدار است و گزینه‌های جالبی را برای ادیت کردن در اختیارتان می‌گذارد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برنامه آن است که اجازه می‌دهد ترکیبی از ادیت­هایی که روی یک عکس انجام دادید را با گزینه recipe سیوکنید تا دفعه بعد بتوانید همان تنظیمات را با فشردن یک دکمه، روی عکس دیگری پیاده کنید. این برنامه برای اندروید و آی­‌اواس در دسترس است.

  • Unfold
blank

 این برنامه عموماً برای ساخت استوری استفاده می‌شود. آنفولد اختیارات زیادی را درزمینه‌­ی ویرایش عکس و ویدیو برای استوری به شما می‌دهد. این برنامه نیز برای آیفون و اندروید در دسترس است.

  • Filmm
blank

 Filmm برنامه مخصوص ویرایش و فیلترگذاری بر روی ویدیو بوده و خصوصاً برای ساخت استوری بسیار کارآمد است و فیلترهای آن جلوه‌ای زیبا به کتابی که قصد معرفی کردنش را دارید می‌دهند. این برنامه برای اندروید و آی‌­اواس در دسترس است.

  • Template
blank

 این برنامه هم از سوی توسعه‌دهندگان برنامه قبلی (یعنی Filmm) منتشرشده و در دسترس قرارگرفته است. قالب و لی­‌اوت‌های زیاد این برنامه اجازه می‌دهند تا مانور زیادی بر روی عکس‌ها و ویدیوهایتان داشته باشید این برنامه هم‌اکنون تنها قابل‌نصب بر روی سیستم‌عامل آی‌­اواس می‌باشد.

  • Unum
blank

 Unum بیشتر با جنبه مارکتینگ و برنامه‌ریزی اینستاگرام کار دارد. اگرچه گزینه‌های ویرایش دارد، اما درعین‌حال امکان زمان‌بندی، ذخیره کپشن و تجزیه تحلیل را نیز به شما می‌دهد. می­توانید پست‌ها و استوری­هایتان را به همراه کپشن در این برنامه ذخیره کنید و هر زمان که خواستید هرکدام که به نظرتان بهتر آمد را پست کرده و یا یادآور ارسال پست تنظیم کنید. این برنامه در دسترس اندروید و آی‌­اواس می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید


سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید