تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
۱۰ کتاب برای کسانی که می خواهند کارآفرین شوند

۱۰ کتاب برای کسانی که می خواهند کارآفرین شوند

قدرت در دانش است  و اگر قرار است کسب و کاری را کلید بزنید به دانش زیادی احتیاج پیدا خواهید کرد. چه می‌خواهید کارآفرین شوید و چه کارآفرینی هستید که قصد بهبود کسب و کارش را دارد، یادگیری و آموختن درمورد تجربیات کارآفرینان موفق کمک می‌کند تا سریع‌تر به رشد برسید. در ادامه بهترین کتاب‌هایی که کارآفرینان باید بخوانند را به شما معرفی می‌کنیم.

1_ بیندیشید و ثروتمند شوید از ناپلئون هیل

 این کتاب به شما یاد می‌دهد که چطور برنده باشید و در آن داستان زندگی میلیونرهای موفق مطرح شده تا شما بهتر با شیوه‌ی کار آشنا شوید.

2_ استارتاپ ناب از اریک دایس

 خیلی از استارتاپ‌ها شکست می‌خورند اما بسیاری از این شکست‌ها قابل اجتناب است. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چطور از مسیرهای مملو از نامطمئنی عبور کرده و کسب و کار باثباتی را داشته باشید.

3_ بازنگری از جیسون فرید

 کتاب بازنگری ابزاری کارآمدتر، آسان‌تر و سریع‌تر برای رسیدن به موفقیت به شما معرفی می‌کند و با خواندن آن متوجه می‌شوید که چرا بعضی برنامه‌ها ناکارآمدند، چرا سرمایه گذار لازم ندارید و چرا بهتر است رقابت نکنید.

4_ آیین دوست یابی از دیل کارنگی

این کتاب از زمان انتشارش بیش از 15 میلیون نسخه فروش داشته است. نویسنده‌ی کتاب بر این باور است که بخش زیادی از موفقیت، به ارتباط برقرار کردن با دیگران بستگی دارد. در این کتاب می‌آموزید که چطور برای دیگران ارزش قائل شده و عشق و حمایت‌تان را به آنها نشان دهید.

5_ استثنائی‌ها از مالکوم گلدول

در این کتاب، نویسنده، خواننده را به دنیای استثنائی‌ها می‌برد و به تفاوت افرادی که به موفقیت‌های بزرگ می‌رسند و دیگران می‌پردازد.

6_ پدر پولدار، پدر فقیر از رابرت کیوساکی

 این کتاب داستان زندگی کیوساکی و نحوه‌ی شکل گیری دیدگاهش راجع به پول و سرمایه گذاری را شکل می‌دهد.

7_ برآمدن پول از نیل فرگوسن

 نیل فرگوسن با تعریف کردن وقایع گذشته، سیر تکامل سیستم‌ مالی را شرح می‌دهد.

8_ به انجام رساندن کارها از دیوید آلن

 متدهای از مد افتاده در جوامع امروزی جواب نمی‌دهند، نویسنده‌ی این کتاب، متدهایی بی‌دردسر و بی‌استرس را با خوانندگان در میان می‌گذارد.

9_ هفت عادت مردمان موثر از استفن کاوی

 نویسنده‌ی این کتاب رویکردی را برای فائق آمدن بر مسائل کاری و شخصی معرفی می‌کند وشیوه‌ی زندگی‌ای آسان و کارآمد را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد.

10_ چهار ساعت کار در هفته از تیم فریس

 در این کتاب می‌آموزید که چطور با 4 ساعت در هفته، ثروتمند شوید و سبک زندگی بسیار متفاوت و بهتری را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping