تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
کرونا چه کتابی را در دنیا پرفروش کرد؟

کرونا چه کتابی را در دنیا پرفروش کرد؟

در دوران همه گیری کرونا ویروس و قرنطینه‌ی طولانی مدت، صنعت نشر و کتاب‌خوانی هم سود و زیان‌های خاص خودش را داشته است و درست است که خرید حضوری با افت بسیاری مواجه بوده، اما خرید اینترنتی رونق پیدا کرده‌است. در این بین بعضی از کتاب‌ها که اتفاقا خیلی هم جدید نیستند، بازار فروش‌شان داغ شده‌است. یکی از این کتاب‌ها، کتاب معروف طاعون اثر آلبرکامو است.

طاعون قصه‌ی مردم شهر وهران در الجزیره را تعریف می‌کند که به خاطر بیداد کردن بیماری طاعون شهر را قرنطینه کرده‌اند. این کتاب هم در داخل ایران و هم در خارج از ایران این روزها بسیار روی بورس بوده‌است.

ناشر خارجی این کتاب یعنی نشر پنگوئن اعلام کرده که فروش این کتاب در مقایسه با فروشش در همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته ۱۵۰% افزایش داشته‌است. فروش این کتاب در کشورهایی همچون ایتالیا و فرانسه نیز به شدت افزایش داشته است _ یعنی دو کشوری که سخت درگیر کرونا ویروس بوده‌اند. مسلما این افزایش فروش به دلیل شباهت کم و بیش داستان به اوضاع کنونی کشور است.

آلبر کامو کتاب طاعون را در سال ۱۹۴۷ به رشته‌ی تحریر در آورد. اگر شما هم کنجکاو هستید و هنوز این اثر ادبی مشهور را مطالعه نکرده‌اید، می‌توانید کتاب طاعون را با تخفیف از انتشارات مجید خریداری کنید. با رفتن به صفحه‌ی خرید این کتاب نیز، خلاصه‌ای از آن مشاهده خواهید کرد.

رفتن به صفحه خرید کتاب طاعون

دیدگاهتان را بنویسید


سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید