تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
چگونه برای مقالات جدید ایده تولید کنیم

چگونه برای مقالات جدید ایده تولید کنیم

مستقل نویسی کار سختی است و گاهی اوقات تولید ایده‌های جدید نیاز به تلاش زیادی دارد. خبر خوب آن است که روشهای ساده زیادی برای ایده پردازی درباره موضوعات جدیدی که بدانها علاقه دارید وجود دارد.

۱۰ روش برای تولید ایده مقالات جدید

سدِ نویسندگی حتی بر روی متبحرترین نویسندگان اتاق خبر نیز تاثیر می‌گذارد. اگر احساس می‌کنید با سدی روبه رو شده‌اید  به نکات زیر توجه کنید:

  1. جاویژه داشته باشید. اگر مقاله نویسی مستقل هستید، بهتر است از ابتدای کار نویسندگی خود جاویژه‌ای انتخاب کنید. نوشتن تعدادی داستان خاص در وبلاگ خود یا سایر وبلاگها برند  مخصوص شما را بوجود می‌آورد.
  2. درباره یک دیدگاه، پر شور و حرارت بنویسید.   بسیاری از نویسندگان دیدگاه قوی داشته و به موضوعات مختلف علاقه دارند. نوشتن نظرات پرشور می‌تواند راهی عالی برای نوشتن در مورد موضوعاتی باشد که به شدت به آنها علاقه داشته و درباره آنها تجربه شخصی دارید. بسته به جایی که قصد دارید این قطعات را منتشر کنید، می‌توانید یک مقاله رسمی تر یا یک نامه سرگشاده برای وبلاگ خود بنویسید.
  3. موضوعات پرطرفدار را مطالعه کنید. بسیاری از فریلنسرها تصمیم می‌گیرند با مطالعه داستان‌های پرطرفدار در وب سایت‌های شبکه‌های اجتماعی در مورد رویدادهای جاری دنیای واقعی بنویسند. فهرست داستان‌های پرطرفدار به شما ایده می‌دهد که در چه زمینه‌هایی تلاش کنید.
  4. مقالات قبلی خود را ادامه دهید. یکی از راه‌های تولید محتوای جدید این است که یک یا دو مقاله عالی را که قبلاً نوشته‌اید، ادامه دهید. بیشتر داستان‌های جالب نیاز به بررسی بیشتر دارند، و هیچ ایرادی ندارد که مطلبی را که نوشته‌اید با اطلاعات بیشتر به روز رسانی کنید.
  5. یک مقاله توضیحی درباره اخبار کشور بنویسید. هر زمان که یک خبر فوری وجود داشته باشد، بسیاری از خبرگزاری‌ها به دنبال تکمیل پوشش اولیه خبری با یک مقاله ویژه توضیحی هستند که در آن جزئیات و نکات خبر را تجزیه و تحلیل کرده و اطلاعاتی از پشت صحنه ارائه می‌دهند. این مقالات، اخبار فوری نیستند، بلکه به خوانندگان زمینه و اطلاعات پس زمینه برای درک بهتر داستان اصلی را می‌دهند.
  6. به دنبال داستان‌های شخصی باشید. اگر به دنبال موضوع جدیدی برای نوشتن هستید، همیشه میتوانید از چرخه اخبار روزانه فراتر رفته و مطالب غیرداستانی درباره افراد عادی بنویسید. نوشتن مقاله‌‌ای درباره‌ی یک صاحب کسب‌ وکار کوچک که در تلاش برای تامین مخارج زندگی است، توجه خواننده را به سمت داستان‌هایی جلب می‌کند که اغلب گفته نمی‌شوند.
  7. مشخصات یک چهره جذاب را بنویسید.. سازمان‌های خبری همیشه به دنبال داستان‌های عالی در مورد شخصیت‌های عمومی مشهور هستند. نوشتن مقالات خبری در مورد افراد جذاب می‌تواند به ایجاد مهارت‌های نوشتاری شما کمک کرده و شما را با منابع ارزشمند مرتبط میکند.
  8. دستورالعمل انجام کاری را بنویسید. خوانندگان و نشریات همیشه به دنبال آموزش‌های گام به گام برای محصولات جدید یا روش‌های پیچیده هستند. به عنوان یک نویسنده مستقل، نوشتن دستورالعمل راهنما درباره یک فناوری جدید، راهی عالی برای جلب توجه‌ها  به سمت کار شما است.
  9. درباره یک محصول بنویسید. نوشتن در مورد فناوری‌ها و محصولات جدید یک موضوع وبلاگی یا ایده عالی برای مقاله است. انتشار مقاله‌ای در مورد بازی‌های ویدیویی جدید یا سوالات متداول در مورد جدیدترین گوشی‌های هوشمند راهی عالی برای جذب خوانندگان جدید است.
  10. بخوانید . شما هرگز نمی‌دانید که در کجا با یک مقاله یا خبر عالی روبرو خواهید شد که الهام بخش شما است. به عنوان یک نویسنده، وظیفه شما این است که هر نوشته‌ای را که به دستتان می‌رسد، بخوانید.به خواندن آثار نویسندگان دیگر ادامه دهید و به دنبال موضوعات جدید و هیجان انگیزی باشید که الهام بخش شما هستند.
دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping