تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
چطور همسر یا شریک زندگی‌تان را کتاب‌خوان کنید

چطور همسر یا شریک زندگی‌تان را کتاب‌خوان کنید

آیا یک کتاب‌خوان مشتاق و حرفه‌ای هستید؟ یک خوره‌ی کتاب؟ کسی که یکی پس از دیگری کتاب‌ها را به پایان می‌رسد؟ آیا همسر یا شریک زندگی‌تان همینطور است؟ اگر پاسخ‌تان به تمام این سوالات بله است، که چه خوب! اما اگر جواب سوال آخر را “نه” دادید هم اشکالی ندارید. بااینکه تفاوت در مطالعه احتمالاً بحران جدی‌ای در رابطه ایجاد نمی‌کند، اما قطعاً باهم کتاب خواندن و صحبت کردن درمورد کتاب‌ها با همسر یا شریک زندگی‌تان هم لذت و شیرینی خودش را دارد. در ادامه راهکارهایی را برای علاقه‌مندتر کردن همسر یا شریک زندگی‌تان به کتاب و کتاب‌خوانی عنوان می‌کنیم.

  • بهشت کتاب

 یک فضای مناسب در منزل را انتخاب کنید و آن را به لانه یا مأمنی برای کتاب خواندن تبدیل کنید. مثلاً یک اتاق، یک کاناپه، یک میز و صندلی یا حتی فضای خالی گوشه‌ی اتاق. این قسمت را با چیزهای زیبایی که مود کتاب‌خوانی ایجاد می‌کنند و آرامش‌بخش هستند تزیین کنید؛ گل و گیاه، شمع، ریسه، عود، خوراکی، سینی چای، کوسن‌های راحت یا هر چیز دیگری که دوست دارید. دسته‌ای کتاب نزدیک محل انتخابی‌تان نگهداری کنید و این محل را صرفاً به‌عنوان محل مطالعه به رسمیت بشناسید و مشخص کنید.

حالا تماشا کنید که چطور شریک‌تان وسوسه‌ی لم دادن در این قسمت و مطالعه می‌شود …

  • حساب‌شده پیش بروید

 کتاب‌های خوبی را انتخاب کنید، کتاب‌هایی پر تعلیق که می‌دانید برای شریک‌تان هم جالب خواهند بود. کاری کنید که شریک‌تان ببیند با چه لذتی کتاب را می‌خوانید. می توانید در صحبت‌هایتان هم قسمت‌های جذابی از کتاب را تعریف کنید و وقتی آن را به پایان رساندید، با هیجان در مورد آن با شریک‌تان صحبت کنید اما جاهای جالب ماجرا را لو ندهید تا او خودش کنجکاو شده و به سراغ خواندن کتاب برود.

  • کادوی بی‌مناسبت

 چه کسی دوست ندارد کادوی بی‌مناسبت بگیرد؟ این هدیه‌ها بهترین هدیه‌ها هستند چراکه به دیگران یادآوری می‌کنند که بی هیچ دلیلی برای ما خاص هستند. کتاب‌ها مناسب این نوع کادودادن‌ها هستند. اگر همسرتان خیلی اهل کتاب خواندن نیست، از این‌که بی‌مناسبت به او کادو بدهید ناراحت نخواهد شد. سعی کنید کتابی که می‌خرید در زمینه‌ی موردعلاقه‌ی همسرتان باشد.

قرارهای کتابی

 با شریک‌تان قرارهای کتابی بگذارید. پارک، ساحل، کافه یا هرجای دیگری را انتخاب کنید، وسایل و خوراکی های لازم را با خود ببرید و اول به کتاب‌فروشی سری بزنید و کتاب خوبی برای خود یا دیگری انتخاب کنید و سپس به محلی که مشخص کردید بروید و از کتاب خواندن و وقت گذراندن با یکدیگر لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید


سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید