تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
چطور از شبکه‌های اجتماعی برای تقویت زبان انگلیسی استفاده کنیم

چطور از شبکه‌های اجتماعی برای تقویت زبان انگلیسی استفاده کنیم

یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند دشوار باشد. قوانین بی‌شماری هست و هر قانون استثنائات خودش را دارد. اما آنچه که ممکن است در روند یادگیری زبان انگلیسی در آن غافل باشید، شبکه‌های اجتماعی هستند. اما شبکه‌های اجتماعی چطور می‌توانند به یادگیری زبان انگلیسی کمک کنند؟

  • به گروه یادگیری زبان انگلیسی بپیوندید

 فیس‌بوک و تلگرام پلتفرم‌های فوق‌العاده‌ای برای یافتن زبان‌آموزان دیگر و یادگیری همراه با آن‌هاست. پیوستن به گروه‌های یادگیری زبان انگلیسی به شما اجازه می‌دهد تا مهارت‌هایتان بهتر شود، از دیگران حمایت کنید، حمایت دیگران را جلب کنید و انگیزه بگیرید.

  • خودتان گروه بسازید

 در فیسبوک، تلگرام، واتساپ، هر کجا که حس می کنید بهتر است گروهی برای یادگیری زبان انگلیسی بسازید و افراد مشتاق و کسانی که انگلیسی بلد هستند را به آن اضافه کنید. شاید غیر از شما افراد دیگری هم باشند که منتظر چنین فرصتی هستند.

  • سازمان‌ها، شرکت‌ها و معلمینی که مشورت می دهند را دنبال کنید

 فیسبوک، توییتر، اینستاگرام جزو پلتفرم‌های فوق‌العاده‌ای هستند که می‌توانید افراد و صفحاتی را که راهکارها و نکاتی در مورد یادگیری گرامر، واژگان، نوشتار و غیره پست می‌کنند را مشاهده کنید.

blank

ازجمله صفحاتی که می توانید در فیسبوک و توییتر دنبال کنید (که البته وب‌سایت هم دارند) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

Grammar Girl

 English vocabulary

 Scribendi

 Inklyo

دنبال کردن این صفحات راهکار بسیار خوبی است چراکه گاهاً به سوالاتی پاسخ می دهند که نمی‌دانستید برایتان سوال بوده‌اند.

blank
  • برای یادگیری تلفظ از یوتیوب استفاده کنید

ویدئوهای یادگیری تلفظ بسیاری در یوتیوب هست که می‌توانید به رایگان از آن‌ها بهره ببرید. بهرحال تماشا کردن، راهی عالی برای تقویت زبان انگلیسی است. می‌توانید سری به کانال‌های یوتیوبی زیر بزنید:

Learn English with let’s talk – free English lessons

 Rachel’s English

Learn English with Steve Ford

Anglo – link

  • با افراد انگلیسی‌زبان ارتباط برقرار کنید

 اگر درصدد تقویت زبان انگلیسی خود هستید توییتر محلی عالی برای شرکت در گفت‌وگوهاست. ازآنجایی‌که تعداد کاراکتر هر توییت محدود است، بسیاری از افراد از خلاصه‌نویسی و کوتاه نوشت و کلمات اختصاری استفاده می‌کنند، این یعنی اگرچه انگلیسی رسمی را یاد نمی‌گیرید، اما کلی اصطلاحات به زبان غیررسمی می‌آموزید. در توئیتر می‌توانید از هشتگ‌هایی همچون #Twinglish و #TweetinEng استفاده  کنید. به غیر از توییتر می‌توانید از برنامه‌های دوست‌یابی و همچنین برنامه‌های تعاملی برای یادگیری زبان در ارتباط با دیگران استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید