تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
چرا باید زبان انگلیسی را یادبگیریم

چرا باید زبان انگلیسی را یادبگیریم

در زیر به ده دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی اشاره می کنیم. این اهداف نه تنها آموزشی بوده بلکه شخصی نیز می باشند.

  • یادگیری زبان انگلیسی جالب است

عبارت خود را دوباره جمله بندی می کنیم: یادگیری انگلیسی میتواند جالب باشد. برای بسیاری از زبان آموزان یادگیری زبان چندان هم جالب نیست. اما این مشکل نحوه ی یادگیری شماست. با گوش دادن به موسیقی، دیدن فیلم و انجام بازی هایی به زبان انگلیسی آن را تبدیل به تجربه ای جالب کنید. حتی اگر لازم باشد گرامر بیاموزید دلیلی برای لذت نبردن وجود ندارد.

  • انگلیسی به شما کمک می کند در کارتان پیشرفت کنید

این امر برای هر کسی که در دنیای مدرن زندگی می کند واضح است. کارفرمایان از کارمندان خود میخواهند تا به زبان انگلیسی صحبت کنند. ممکن است عادلانه نباشد اما واقعیت همین است. یادگیری انگلیسی برای گذراندن آزمونهایی مانند آیلتس  به شما صلاحیت و اعتباری میدهد که دیگران ممکن است نداشته باشند و به شما کمک می کند تا شغل دلخواه خود را بدست آورید.

  • انگلیسی باعث ارتباط با سایر نقاط دنیا می شود

شما در اینترنت به زبان انگلیسی می آموزید. دنیا اکنون به عشق و ادراک نیاز دارد. چه راهی بهتر از ارتقای دنیا جز صحبت کردن به زبان انگلیسی با کسانی است که فرهنگهایی متفاوت با ما دارند.

  • یادگیری زبان در باز کردن ذهنتان به شما کمک می کند

همه ما تصور می کنیم به گونه ای تربیت شده ایم که دنیا را به یک شیوه ببینیم. این چیز خوبی است اما ما باید افقهای دیدمان را وسیع کنیم. یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا دنیا را از طریق زبان دیگری ادراک کنید. درک دنیا از طریق یک زبان دیگر همچنین باعث می شود از زاویه دید دیگری به دنیا نگاه کنید. به بیان دیگر با یادگیری زبان انگلیسی ذهنتان را باز می کنید

  •  یادگیری زبان انگلیسی به خانواده شما کمک می کند

توانایی در صحبت کردن به زبان انگلیسی به شما در کشف اطلاعات جدید کمک میکند. این اطلاعات جدید میتواند جان کسی را در خانواده تان نجات دهد. در واقع میتواند جان افرادی که به زبان انگلیسی صحبت نمیکنند را نیز نجات دهد. کافی است تصور کنید به سفر رفته اید و مسئول صحبت کردن با دیگران به زبان انگلیسی هستید. در این صورت خانواده تان به شما افتخار میکند.

یادگیری زبان انگلیسی از بروز آلزایمر جلوگیری می کند

تحقیقات علمی نشان داده اند که استفاده از ذهن برای یادگیری موضوعی باعث مراقبت از حافظه تان می شود. آلزایمر و سایر بیماری های مرتبط با عملکرد مغز، در صورتی که مغز خود را از طریق یادگیری انگلیسی انعطاف پذیر نگه دارید، تاثیری بر روی شما نخواهند داشت.

  • انگلیسی به شما در فهمیدن و آشنایی با فرهنگ آمریکایی و انگلیسی کمک میکند

بله فرهنگهای انگلیسی و آمریکایی گاهی اوقات عجیب به نظر می رسند. صحبت کردن به زبان انگلیسی باعث آشنایی شما با این فرهنگها می شود. به این فکر کنید که شما میتوانید فرهنگ انگلیسی را یاد بگیرید اما آنها احتمالا فرهنگ شما را نمی شناسند زیرا زبان شما را صحبت نمی کنند. این از بسیاری از جهات مزیت است.

  • یادگیری زبان انگلیسی به شما در درک مفهوم زمان کمک میکند

انگلیسی پر از افعالی از زمانی های مختلف است. در واقع دوازده نوع فعل زمانی در انگلیسی وجود دارد. این مطلب در مورد بسیاری از زبانهای دیگر صدق نمی کند. با یادگیری زبان انگلیسی متوجه می شوید هر چیزی چه زمانی اتفاق می افتد زیرا زبان انگلیسی از اصطلاحات زمانی زیاد استفاده می کنند.

  • یادگیری انگلیسی به شما در برقراری ارتباط در هر موقعیتی کمک میکند

ممکن است شما هر جایی که باشید شخصی در آنجا به انگلیسی صحبت کند. تصور کنید در سرزمینی بیابانی و کنار افرادی از سرتاسر دنیا هستید. به کدام زبان صحبت می کنید؟ احتمالا انگلیسی

انگلیسی زبان جهانی است

به این نکته قبلا اشاره کردیم. افراد بیشتری در دنیا به زبان چینی صحبت می کنند،  زبان اسپانیایی در کشورهای بیشتری زبان اصلی است اما انگلیسی زبان انتخابی در سرتاسر دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping