تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
وبسایت‌هایی که در امر نوشتن به شما کمک می‌کنند

وبسایت‌هایی که در امر نوشتن به شما کمک می‌کنند

در این مطلب قصد داریم به معرفی وب‌سایت‌هایی بپردازیم که به شما در اموری همچون نوشتن مقاله، رمان، داستان، تحقیق، یادداشت‌برداری و مواردی از این دست کمک می‌کنند. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که این وب‌سایت­ها انگلیسی هستند اما اگر قدری با زبان و واژگان انگلیسی آشنا باشید به آسانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و حتی بعضی از آن‌ها در نوشتن مقالات انگلیسی نیز به شما کمک می‌کنند.

paperity وب‌سایتی است که به شما دسترسی به مقالات و تحقیقات اوپن اکسس را در رشته‌های گوناگون می‌دهد.

PaperHive به شما کمک می‌کند تا براحتی درباره‌­ی تحقیقات­تان با دیگران بحث کنید و یادداشت‌برداری کرده و کتاب‌ها و مقالات را بررسی کنید.

Overleaf پروسه­ی نوشتن مقالات علمی و فنی را آسان‌تر و سریع‌تر می‌سازد و بستری برای نوشتن و منتشر کردن مقالات و تحقیقات فراهم می‌آورد.

Purdue OWL منبعی برای بدست آوردن اطلاعات راجع به نحوه­ی ذکر کردن منابع است.

Simple note برنامه نت‌برداری است که به شما کمک می‌کند ایده‌هایتان را بنویسید، مرتب کنید و هر زمان که احتیاج داشتید دم دست­تان داشته باشید.

National Novel writing Month، ماه رمان‌نویسی ملی، نوامبر هر سال اتفاق می‌افتد و به شما کمک می‌کند تا به طرزی سرگرم‌کننده در عرض یک ماه رمان بنویسید. این وب‌سایت بستر خوبی برای پیدا کردن نویسندگان گوناگون و الهام و انگیزه گرفتن است.

Writing prompts به شما کمک می‌کند تا با سد نویسندگی مبارزه کنید و ایده‌های فوق‌العاده‌ای را برای نوشتن در اختیار شما قرار می‌دهد.

Helping writers Become Authors ایبوک، پست و پادکست در اختیار شما می‌گذارد تا در امر نوشتن داستان تخیلی بهتر شده و کارتان را به چاپ برسانید.

Scrivener پلتفرمی قوی‌ برای مرتب کردن ایده‌هایتان و بهتر نوشتن است. این وب‌سایت به طور ویژه برای کار با اسناد طولانی مناسب است که همین باعث شده تا میان رمان‌نویسان بسیار محبوب باشد.

Inklyo به نویسندگان در تمام زمینه‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌هایشان را بهبود بخشند. در این سایت دوره‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و مقالات گوناگون را خواهید یافت و حتی می‌توانید مشورت بگیرید.

The write life روزانه پست‌هایی در مورد نوشتن، فریلنسینگ، چاپ و حتی بازاریابی کتاب می‌گذارد.

Grammar Girl وب‌سایتی محبوب است که مطالب و راهکارهایی را در رابطه با گرامر انگلیسی پست می‌کند.

Learn English منبعی برای یادگیری گرامر و واژگان زبان انگلیسی.

Click up’s note pad در پایین مرورگرتان می‌ماند و به شما اجازه می‌دهد تا به‌آسانی، نامحدود و رایگان یادداشت‌برداری کنید.

اگر شما هم ابزار کاربردی دیگر می‌شناسید، با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping