تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
منتظر داستان جدید سیندرلا باشید

منتظر داستان جدید سیندرلا باشید

انتشارات والت دیزنی، کمپانی معروف تهیه و تولید کارتون و انیمیشن، اعلام کرده است که به زودی نسخه­‌ی جدیدی از داستان سیندرلا را منتشر خواهدکرد.

سیندرلا یا کفش شیشه‌ای کوچک، داستانی عامیانه است که قدمت آن به دوران قبل از میلاد بازمی‌گردد و اصل داستان درمورد برده‌ای یونانی است که با پادشاه مصر ازدواج می‌کند. نسخه چینی این داستان با نام Ye-Xian که حدوداً ۸۶۰ میلادی نوشته شده است نیز یکی دیگر از انواع روایت‌های این داستان است. اولین روایت اروپایی از این داستان نیز در سال 16۳۴ در ایتالیا منتشر شد و اما داستانی که در زبان انگلیسی معروف است را شارل پرو در سال ۱۶۹۷ در فرانسه منتشر کرد.

حال قرار است روایتی جدید از داستان سیندرلا به قلم جولی مورفی با عنوان اگر کفش اندازه شود در سال 2021 منتشر شود. نکته­ی جالب این داستان آن است که ماجرای سیندرلا با عصر و دوره­ی کنونی تطبیق داده شده‌است.

ماجرا درمورد دختری به نام سیندی است که در صنعت طراحی کفش و لباس کار می‌کند. نامادری سیندی مدیر شرکت است و دراین‌میان سیندی با مدیر و تهیه‌کننده­ی یک شرکت آمریکایی آشنا می‌شود که درنتیجه­ی آن مشکلاتی سر راهش سبز می‌شود.

برخلاف تصویری که از سیندرلا در ذهن داریم، سیندی این داستان دختری چاق و نه‌چندان زیباست اما سعی می‌کند زندگی خود را بر اساس واقعیت بسازد. سیندی در جایی از داستان می‌گوید: اگر کفش‌ها اندازه­ات نیستند پس برای خودت کفشی طراحی کن!

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping