تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
قیمت کتاب محسن چاوشی مشخص شد

قیمت کتاب محسن چاوشی مشخص شد

در طی سال‌های گذشته شاهد انتشار کتب سلبریتی‌ها و بازیگرهای مختلف ازجمله صابر ابر، بهاره رهنما و غیره بوده‌ایم که صرف‌نظر از محتوای کتاب، قیمتی تعجب‌برانگیز داشته‌اند. در پست کتاب شعر محسن چاوشی به بازار آمد، خبر از انتشار اشعار این خواننده در قالب یک کتاب از سوی انتشارات آفتاب اندیشه دادیم.

این کتاب در دو مدل عرضه شده است و ۱۴۰ صفحه دارد؛ قیمت جلد سخت ۱۱۰ هزار تومان و قیمت جلد معمولی ۷۰ هزار تومان. یعنی برای خرید این کتاب باید حدوداً ۲ تا ۳ برابر قیمت معمول هزینه کنید.

انتشارات آفتاب اندیشه -که به طرز عجیبی در وب‌سایت خود فقط همین کتاب شعر از محسن چاوشی را گذاشته است- در توضیح و توصیف اشعار محسن چاوشی آورده‌است:

این عشق هیولایی مجموعه‌ای از شعرهای خواندنی از محسن چاوشی است که با هر بیتی، خواننده را نوبه‌نو از لذت کشف و شهود سرشار خواهد کرد.

شعرهایی که مثل خود شاعر، منحصربفردند. در این مجموعه با اشعاری مواجه‌ایم که مفاهیم عمیق فلسفی، عارفانه و عاشقانه را به شاعرانه‌ترین شکل ممکن در ابیات خود جای داده‌است. فضاسازی‌های اشعار و تفاوت بسیارش با فضای شعرای کلاسیک امروزی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این مجموعه است. چاوشی مثل تمام آثارش در دنیای موسیقی، در این مجموعه هم از موضوعات و تصویرهای کلیشه‌ای فاصله گرفته و با زبان خاص و غیرتقلیدی خود سراغ مضامین رفته؛ نه آن‌قدر سخت و ثقیل که فهم نشود و نه آن‌قدر ساده و تکراری که خواندنش شوق تازه‌ای در مخاطب ایجاد نکند.

مجموعه شعری که شاعر در آن با خلق تصاویر و ترکیب‌های بدیع، جهان‌بینی و اندیشه‌های ژرف خود را برای مخاطبانش عرضه داشته است…

blank

دیدگاهتان را بنویسید


سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید