تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
بهترین کتاب مصور ژاپنی ( مانگا) در تمام اعصار

بهترین کتاب مصور ژاپنی ( مانگا) در تمام اعصار

در سالهای اخیر مانگا محبوبیت زیادی پیدا کرده و توانسته خود را به جدول کتابهای پرفروش دنیا برساند. برای همین میخواهیم بدانیم کدام کتاب مانگا در طول همه دورانها بیشترین فروش را داشته است.

مانگا چیست؟

قبل از آنکه به سراغ پرفروش ترین کتاب مانگا برویم، باید بدانیم مانگا چیست. با آنکه مانگا در جوایز بارنز و نوبل بارها ظاهر شده است اما بسیاری از افراد نمیدانند آن کتابها مانگا بوده‌اند.

مانگا کتاب مصور ژاپنی و رمان گرافیکی است که  بسته به محتوای آن برای کودکان و بزرگسالان نوشته می‌شود. مانگا ممکن است بلند باشد مانند مانگایی به نام One Piece  که بیش از 100 جلد از آن نوشته شده است. گاهی اوقات مانگا توسط یک نفر نوشته و نقاشی می‌شود و گاهی اوقات تصویرگر آن جداست.

در گذشته برای آنکه مانگای خود را به شهرت برسانید باید آن را در مجله Shonen Jump به چاپ می‌رساندید. اما حالا با وجود صفحات مجازی و تکنولوژی چدید، خلق مانگایی موفق ساده تر شده است.

بهترین کتابهای مانگا

معروفترین کتاب مانگا One Piece نوشته آیچیرو اود است. از سال 1997 در حدود 500 میلیون نسخه از این کتاب به فروش رفته است. این کتاب دارای رکورد کتاب گینس برای بیشترین تعداد نسخه‌های چاپی است. این مانگا مشتریان زیادی دارد و هم چنان قدرتمند به جلو می‌رود و انتظار نداشته باشید که به این زودی‌ها عنوان خود را از دست بدهد.

دومین مانگای پرفروش دنیا توپ اژدها نوشته آکیرا توریاما است که 300 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. این کتاب اولین بار در سال 1984 در مجله Shonen Jump به چاپ رسید و از رمان چینی سفر به غرب و هنرهای رزمی هونگ کونگ الهام گرفته است.

از دیگر مانگاهای قابل توجه به ناروتو و اسلم دانک میتوان اشاره کرد. هر دو آنها در سال 1990 به چاپ رسیدند و  250 میلیون نسخه از آنها منتشر شده است. هر دوی این مانگاها الهام بخش انیمه‌های بسیاری بوده‌اند که بعد از آنها ساخته شده‌اند.

در آخر از مانگای شیطان کش یاد می‌کنیم که به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این کتاب اولین بار در سال 2016 چاپ شد و بیش از 150 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. از این مانگای انیمه‌ای به همین نام ساخته شده و مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. 

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping