تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
با آسان‌ترین زبان‌ها بعد از انگلیسی آشنا شوید

با آسان‌ترین زبان‌ها بعد از انگلیسی آشنا شوید

دوست دارید زبان جدیدی یاد بگیرید اما از میان گزینه‌های پیش‌رو نمی‌دانید کدامیک را برگزینید؟ شاید هم زبان انگلیسی را بلدید و به دنبال یادگیری زبان دوم یا چندم هستید. یادگیری زبان کشورهای دیگر شما را قادر می‌سازد تا هم با مردمان آن کشور ارتباط بهتری بگیرید و هم بتوانید از آثارشان (اعم از کتاب و فیلم و غیره) استفاده ببرید. زبان انگلیسی که این روزها یک باید است و به طور گسترده آموزش داده می‌شود، اما اگر انگلیسی بلدید، چه زبان‌هایی را پس از آن به سادگی یاد خواهید گرفت؟

در ادامه با معرفی آسان‌ترین زبان‌ها برای یادگیری، بعد از انگلیسی، با انتشارات مجید همراه باشید.

نروژی

 نروژی هم مثل انگلیسی از خانواده‌ی زبان‌های ژرمانیک است که این یعنی کلمات بسیاری میان این دو زبان مشترک هستند. گرامر این زبان هم بسیار آسان و سرراست است و ترتیب قرارگیری کلمات در جمله، شبیه به انگلیسی است. به لحاظ تلفظ هم نگران نباشید، لهجه‌های زیادی در نروژ صحبت می‌شود.

سوئدی

 باز هم از خانواده‌ی زبان‌های ژرمانیک؛ این زبان هم وجه اشتراکات بسیاری با زبان انگلیسی داشته و از گرامر ساده‌ای برخوردار است.

اسپانیایی

 اسپانیایی به خاطر شمار افراد بالایی که به آن تکلم می‌کنند معمولا در لیست یادگیری افراد است. اسپانیایی هم با انگلیسی و فرانسوی به لحاظ واژگان و گرامر وجه اشتراکات بسیار زیادی دارد. تلفظ آن هم بسیار آسان است چرا که هرچه می‌نویسید خوانده می‌شود.

هلندی

 هلندی توسط مردم هلند و بلژیک صحبت می‌شود. هلندی ترکیبی از زبان انگلیسی و آلمانی است. یکی از ویژگی‌های جالب این زبان این است که هجی بیشتر کلمات شبیه به هجی آنها در انگلیسی است.

پرتغالی

 این زبان بیشتر در پرتغال و برزیل صحبت می‌شود. پرتغالی هم به مانند اسپانیایی، تشابهات بسیاری با انگلیسی دارد.

اندونزیایی

 اندونزیایی یکی از زبان‌های آسیایی است که از الفبای لاتین استفاده می‌کند. تلفظ آن هم بسیار آُسان است و کلمات به شکل نوشتارشان خوانده می‌شوند. این زبان به لحاظ گرامر با انگلیسی تفاوت دارد اما خیلی قانون‌مند نبودن آن یادگیری‌اش را آسان می‌کند. افعال صرف نمی‌شوند، اسم جمع ندارد و بحث جنسیت مطرح نیست.

ایتالیایی

 ریشه‌های لاتین این زبان باعث می‌شوند که بسیار شبیه انگلیسی باشد. تلفظ این زبان هم بسیار راحت است.

فرانسوی

 با اینکه شاید یادگیری آن نسبت به بقیه‌ی زبان‌ها سخت‌تر باشد، اما این زبان هم مثل اسپانیایی تعداد متکلم بالایی دارد. فرانسوی نیز واژگان مشترک زیادی با انگلیسی دارد. تنها مسئله‌ای که شاید با این زبان پیدا کنید تلفظ است که اصلا شبیه املا نیست. هرچند گرامر سختی هم دارد.

سواحیلی

 این زبان بیشتر در کشورهای آفریقایی همچون کنیا، اوگاندا و تانزانیا صحبت می‌شود. اما واژگان آن به انگلیسی شبیه است و به لحاظ تلفظ کارتان آسان است. گرامر سواحیلی هم گرامری قانون‌مند و ساده است.

به هر حال این لیست به لحاظ سختی از کم‌ترین تا بیشترین سختی تنظیم شده است. اگر هدف‌تان فقط یادگیری یک زبان ساده‌ی جدید است، می‌توانید از موارد بالای لیست همچون نروژی، سوئدی یا اسپانیایی، یکی را برگزینید.

اگر زبانی غیر از زبان‌های در لیست معرفی شده بلد هستید، در قسمت نظرات آن را معرفی کرده و درجه‌ی سختی‌اش را برای ما و دیگر کاربران بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping