تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
اگر با خواندن کتاب الکترونیکی موافق نیستید، این مطلب را بخوانید!

اگر با خواندن کتاب الکترونیکی موافق نیستید، این مطلب را بخوانید!

آیا خواندن کتاب‌های الکترونیکی از روی نمایشگر برایتان سخت و عجیب است؟ خب، این بستگی به کتاب الکترونیکی‌ای دارد که می‌خوانید!

اگر رمان می‌خوانید، برایتان سخت خواهد بود، چون احتمالا ترجیح می‌دهید آن را در اتوبوس، در پارک یا دراز کشیده در تخت مطالعه کنید. در چنین شرایطی کتاب کاغذی معمولا طرفدار بیشتری دارد، چراکه حمل و نقلش راحت‌تر است.

البته خواندن کتاب‌های الکترونیکی  امروزه محدود به کامپیوتر نیست و بنابراین مشکل حمل و نقل کتاب هم حل شده چرا که به آسانی می‌توانید آنها را روی موبایل و تبلت خود داشته باشید.

از سوی دیگر احتمالا ترجیح می‌دهید نسخه‌ی کاغذی یک رمان ۳۰۰ صفحه‌ای را بخوانید تا نسخه‌ی الکترونیکی‌اش را، چراکه معمولا افراد رمان را در صفحات زیاد می‌خوانند. ممکن است در یک بار خواندن حتی تا چندین فصل هم جلو بروند. اما قضیه در مورد کتاب‌هایی که آموزشی هستند فرق دارد.

معمولا ساعت‌ها غرق در این کتاب‌ها نمی‌شویم. چندین دقیقه آنها را مطالعه کرده، راجع بهشان تفکر کرده و بعد نکاتی که مطالعه کرده‌ایم را تمرین می‌کنیم.

مثلا کتاب‌های الکترونیکی در زمینه‌ی تمرکز، خودانضباطی، پیشرفت شخصی و مواردی از این دست، شبیه رمان نیستند و هر بار فقط باید چند صفحه‌ای از آن ها را خواند.

آیا کتاب‌های الکترونیکی نمی‌خوانید چراکه لازم است دانلودشان کرده و این کار را بلد نیستید؟

دانلود کردن و باز کردن این کتاب‌ها معمولا آسان است و وب سایت‌هایی که این کتاب‌ها را ارائه می‌کنند معمولا راهنمایی‌هایی را در این زمینه برایتان آماده کرده‌اند. برای این کار لازم نیست خیلی در کامپیوتر یا موبایل خبره باشید. حتی اگر نتوانستید از طریق توضیحات ارائه شده، خودتان شیوه‌ی کار را پیدا کنید، همیشه می‌توانید از دیگران سوال کنید.

بازار کتاب الکترونیکی این روزها به دلیل قیمت بسیار پایین‌ترشان در مقابل کتاب‌های کاغذی بسیار داغ است، بنابراین افراد زیادی می‌توانند کمکی که لازم دارید را به شما بکنند.

آیا کتاب الکترونیکی نمی‌خوانید چون دوست ندارید کتاب را در نمایشگر مطالعه کنید؟ خیلی از کتاب‌های الکترونیک را می‌شود پرینت گرفت و حتی گاهی هزینه‌اش کمتر از هزینه‌ی نسخه‌‌ی اصل و کاغذی کتاب در می‌آید.

می‌ترسید که کتاب الکترونیکی ارزش پولی که می‌پردازید را نداشته باشد؟ نگران این مسئله هم نباشید چرا که وب سایت‌های ارائه دهنده‌ی کتاب‌های الکترونیک (مثل فیدیبو، طاقچه، کتابراه و غیره) اغلب چندین صفحه از کتاب را به عنوان نمونه و به رایگان در اختیار شما می‌گذارند تا کیفیت کتاب را قضاوت کنید. حتی با کمی جست وجوی اینترنتی می‌توانید اطلاعاتی در مورد کتاب پیدا کرده و نظرات افرادی که آن را خوانده‌اند، مطالعه کنید.

در وب سایت انتشارات مجید هم خوشبختانه خیلی از کتاب‌ها به صورت الکترونیکی و صوتی در دسترس هستند و شما با کلیک روی قسمت دانلود نسخه الکترونیکی یا دانلود نسخه صوتی، به صفحات مربوطه برای دانلود هدایت خواهید شد.

در ضمن اگر سوالی در این باره داشتید هم، حتما زیر این پست بپرسید تا در اسرع وقت راهنمایی بشید!

دیدگاهتان را بنویسید


سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید