تلفن: 66495713 - 66491588 - 66469184
آخرین اخبار از نگارش قسمت پایانی بازی تاج و تخت

آخرین اخبار از نگارش قسمت پایانی بازی تاج و تخت

چندی پیش آخرین قسمت از سریال بازی تاج و تخت از شبکه HBO پخش شد، اما وضعیت چاپ کتاب آخر از این مجموعه توسط نگارنده آن جرج مارتین، همچنان مشخص نیست.

جرج.آر.آر. مارتین، نویسنده‌ی مجموعه ترانه یخ و آتش می‌باشد که سریال مشهور بازی تاج و تخت با الهام از آن ساخته شده‌است. حال، با وجود اینکه پخش این سریال به پایان رسیده، مارتین اعلام کرده که جلد آخر این مجموعه تحت عنوان بادهای زمستانی، در راه است.

در این مدت مارتین، خود، یکی از عوامل این سریال پرطرفدار بوده و دست به نگارش بعضی از فصول آن برای تهیه کننده زده است اما او در پستی توییتری اعلام کرده که جلد نهایی این مجموعه که مشغول نوشتن آن است، با داستان سریال پخش شده تفاوت خواهد داشت. او اعلام کرده آخرین فصل از این رمان با نام رویای بهار در دست نگارش است.

در آخرین مطلبی که در وبسایت شخصی جرج مارتین منتشر شده، او به کاربران گفته که تمام تمرکز خود را روی نوشتن قسمت پایانی بازی تاج و تخت گذاشته است. او چند ماه پیش نوشته بود که آخرین جلد، یعنی بادهای زمستانی، را تا تابستان سال ۲۰۲۰ به اتمام خواهد رساند اما آنطور که بنظر می‌رسد این کتاب برای تابستان آماده نخواهد بود و طبق گفته‌ی خود وی، احتمالا اوایل سال ۲۰۲۱ به چاپ خواهد رسید.

جرج مارتین با تاکید بر تفاوت میان داستان این رمان و سریال پخش شده اظهار نموده:« طرفداران این سریال با خواندن جلد آخر مجموعه شگفت‌زده خواهند شد چراکه اتفاقات سریال در این جلد از رمان وجود ندارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping